Categorieën
Pagina's
Er zijn geen producten in de winkelwagen.
Menu
 
   

Algemene bedrijfsinformatie

Photo
Postadres:
Online Deurbeslagshop
Meer en Duin 56-O
2163 HC Lisse
KvK nummer:
50393073
Btw nummer:
NL 822715934B01
Bank gegevens:
Rabo bank
Rekening nummer: 1372.91.876
BIC code: RABONL2U
IBAN: NL83 RABO 0137 2918 76
E-mail:
info@onlinedeurbeslagshop.nl

Klantenservice

Openingstijden klantenservice:
Maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 16:30 uur
E-mail: info@onlinedeurbeslagshop.nl
Tel. Nummer: 0252-769111
Op zon en feestdagen is onze klantenservice gesloten!
 

 

Afhalen pakket

Als u tijdens het bestellen kiest voor de extra optie “Afhalen pakket” dan krijgt u van ons bericht, via de E-mail, als uw bestelling klaar ligt om opgehaald te worden. U kunt het pakket dan afhalen op ons adres Meer en Duin 56-o in Lisse.

Retourprocedure Online Deurbeslagshop

Niet helemaal tevreden met de aankoop bij Online Deurbeslagshop? Ook in dat geval biedt Online Deurbeslagshop een prima service.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking inclusief een retourformulier aan ons geretourneerd moeten worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits de producten reeds in goede orde retour ontvangen zijn.

Hieronder kunt u een retourformulier en het formulier voor herroeping downloaden. Vul het retourformulier in en verzend deze samen met de artikelen die u wilt annuleren naar onderstaand adres.

Retouradres :
Online Deurbeslagshop
Meer en Duin 56-o
2163HC Lisse
 
Het geld wordt door ons zo snel mogelijk teruggestort op uw rekening. Mocht dit na twee weken nog niet terug gestort zijn neem dan even contact op met Online Deurbeslagshop. Bel even met de klantenservice (0252-769111)of stuur een E-mail naar info@onlinedeurbeslagshop.nl

Ruilen

Photo
Het ruilen van een artikel voor een ander artikel, geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude artikelen binnen de zichttermijn van 30 dagen en geeft je nieuwe bestelling door via onze website.
Het bedrag dat u voor de oude artikelen heeft betaald wordt, zodra de artikelen bij ons binnen zijn, zo snel mogelijk aan u retour betaald.

Het herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Online Deurbeslagshop geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@onlinedeurbeslagshop.nl, of via het versturen van het formulier voor herroeping die u hieronder kunt downloaden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
 
Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen.
 
Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen.
 
Op het moment dat u met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt.
Om gebruikt te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij gebruik te maken van ons digitale formulier voor herroeping. Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking samen met het retour formulier te retourneren.
 
Terugbetaling
In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de producten hebben ontvangen terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.
 
U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 12 zullen bedragen.
 
Uitsluiting herroepingsrecht
Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:
 
·         Producten die naar uw specificatie gemaakt zijn, zoals Profielcilinders

Verzendkosten

De verzend en behandelingskosten die u bij ons betaald zijn totaal € 4,95 voor verzendingen binnen Nederland. Bij bestellingen boven  de 175 euro betalen wij voor u de verzend en behandelingskosten en wordt uw bestelling franco bij u thuis bezorgd.

Voor verzendingen naar België en Duitsland zijn de verzend en behandelingskosten € 6,95 en bij bestellingen boven de € 250,- betalen wij verzend en behandelingskosten voor u.

Privacy policy downloaden

Hier kunt u onze Privacy policy downloaden

Klachten

Heeft u klachten over onze website of producten dan kunt u schriftelijk of via E-mail contact met ons opnemen. Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om onderstaande gegevens duidelijk te vermelden in uw brief of E-mail.

uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, E-mail adres en het factuur nummer.

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Online Deurbeslagshop
T.a.v. Afdeling Klachten
Meer en Duin 56-o
2163HC Lisse

Of mailen naar info@onlinedeurbeslagshop.nl

Zodra uw klacht is ontvangen ontvangt u binnen 14 kalenderdagen telefonisch of via de e-mail een reactie.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
 
 
Ons assortiment bestaat uit vele soorten deurbeslag, ijzerwaren en hang en sluitwerk voor elke klus. U heeft een keuze uit meer dan 15.000 artikelen. Kijk snel in onze webshop en maak uw keuze.