Klachten
Heeft u klachten over onze website of producten dan kunt u schriftelijk of via e-mail contact met ons opnemen. Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om onderstaande gegevens duidelijk te vermelden in uw brief of e-mail.
Naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mail en het factuur nummer.
U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
Online Deurbeslagshop
T.a.v. Afdeling Klachten
Drachmeweg 7
2153PA Nieuw-Vennep
Of mailen naar info@onlinedeurbeslagshop.nl
Zodra uw klacht is ontvangen ontvangt u binnen 14 kalenderdagen telefonisch of via de e-mail een reactie.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie